Enfilant la recta final per a la conferència del divendres
21 de març de 2014, al Centre l’Avenir Fanalenc de Platja d’Aro, em retrobo amb
el periodista i director de La Vanguardia
(1920-1936) i amb els anys de postguerra, en què Gaziel es va moure per les penombres de l’ostracisme i el viatge
interior, per poder renéixer el 1953 com a escriptor en català.
Aproximacions al passat i voluntat de comprensió geogràfica. Mirades amb accent contemporani. Una finestra oberta al món des d'una vall de la Costa Brava
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris París. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris París. Mostrar tots els missatges
dilluns, 17 de març del 2014
Agustí Calvet i Pascual “Gaziel” (1887-1964). Periodista i escriptor guixolenc
Etiquetes de comentaris:
Agustí Calvet i Pascual "Gaziel",
Biografies,
Dictadura de Primo de Rivera,
Franquisme,
Història,
París,
Primera Guerra Mundial,
Publicacions,
Restauració,
Sant Feliu de Guíxols,
Segona República
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
